Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-04-10T14:52:49+04:00

Почався дощ.Загриміла грозна гроза.Він лився дуже гарно,він капав дуже великими але гарними краплинами.Усі лужи набували все більшого і більшого розміру.Хмара набувала все темнішого і темнішого коліру.Все спить.Все мо неживе...

Дощ закінчився.Вийшла веселка.Все покрито краплинами.МИТТЕВО ВСЕ ОЖИВАЄ ТА НАБУВАЕ ПРИЧУДЛИВИХ РІЗНИХ ФОРМ.(пИШИ С МАЛЕНЬКОЙ,ТО Я НЕЧАЙНО!)Бабки знов літають,птахи радіють жіттю.Квіти ніби хочуть дотянутись до веселки.Все гарно)))

2012-04-10T15:26:38+04:00

   закінчилась гроза.Весь ліс мов заново народився.Все зазеленіло,ожило.На дворі волого і таке свіже повітря!Пташки знов заспівали , а звірята вибігли на поляни.

   На вулицю вибігли дітлахи та граються в рухливі ігри.

     З чорних хмар виглянуло привітне сонечко