Господарка зібрала 5 кошиків плуниць, по 4 кг у кожний , і 10 кг смородини. На скыльки быльше вона зыбрала полуниць, ныж смородини?

2

Ответы и объяснения

  • Участник Знаний
2012-04-10T12:38:25+04:00

1) 5 х 4 = 20 кг полуниць

2) 20-10 = на 10 больше полуниць, чем смородины

Лучший Ответ!
2012-04-10T12:48:10+04:00



4*5=20 кг---------зыбрала полуниць

20-10=на 10 кг-----быльше зыбрала полуниць, ныж смородини.