з однієї ділянки зібрали 42 мішки цибулі , а з другої-29.з другої ділянки зібрали на 715 кг цибулі менше ніж з першої.скільки кілограмів цибулі зібрали з двох ділянок окремо

пожалуйста сделайте до 11:00

зарание спасибо

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-04-10T11:17:39+04:00

42-29=13 м -зібрали більше з першої ділянки

715:13=55 кг- в одному мішку

42х55=2310 кг- зібрали з першої ділянки

29х55=1595 кг- зібрали з другої ділянки 

2012-04-10T11:20:55+04:00

1) 42-29=13 (м.) меньше зібрали з другої ділянки (715 кг цибулі міститься в 13 мішках)

2) 715:13=55 (кг) в одному мішку

3) 42*55=2310 (кг) зібрали з першої ділянки

4) 29*55=1595 (кг) зібрали з другої ділянки