Ответы и объяснения

2012-04-09T21:27:54+04:00
Лучший Ответ!
2012-04-09T21:31:20+04:00

Вишивка - один із видів мистецтва, який цінується в українців з давніх-давен. Вишивкою прикрашають різні речі: і рушники, і одяг, і серветки, і скатертини, і подушки. А які красиві вишиті ікони.

За вишивкою стоїть багатовікова історія українського народу. Жінки і чоловіки свято шанували одяг, а особливо вишиту сорочку. Українським вишитим рушником прикрашали хати, ікони в церкві. Він символізує чистоту почуттів, любов до дітей, щедрість душі.