Господарка на присадибній ділянці зібрала 24 кг помідорів. Три четвертих цих помідорів вона засолила порівну у 12 банок. Скільки помідорів господарка клала в кожну банку?

Пожалусто Допоможіть!

2

Ответы и объяснения

2012-04-09T19:36:43+04:00



24*3/4=18кг- засолили в банки

18/12=1,5кг- в одной банке 

Лучший Ответ!
2012-04-09T19:37:18+04:00



1)скільки всього помідорів засолила господарка?

24:4*3=18 кг

2)скільки помідорів клала господарка у 1 банку?

18:12=1,5 кг=1 кг 500 грамм