Яким буває осінній дощ ? Напиши про це текст - розповидь ! ( 5 - 7 речень )

помогите плииииииииииииииииз оч надо!

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-04-09T11:35:07+00:00

    Настала осінь.Дні стали коротші,і майже кожного дня іде дощ.Осыны дощы по своєму особливі тим що в лісі дуже багато грибів.Малі діти полюбляють виміряти калюжі.Я важаю що в кожній порі року є своя певна особливість дощів.

2012-04-09T13:26:13+00:00

Осінній дощ

  Сумно восени. Небо вкривається сірим хмарами. Холодний осінній вітер несе по дорогах жовте листя. Дерева стоять голі, похмурі. Надворі грязюка. Постійно мрячить дощ, дрібний, густий, холодний. Люди ховаються від нього під парасольками і поспішають додому. Там тепло і затишно.