З одного мурашника одночасно у протилежних напрямках вирушили дві мурашки . Одна мурашка повзла зі швидкістю 35мм/с , а друга - зі швидкістю на 24мм/с більшою . Яка відстань буде між мурашками через 18 с ?

2

Ответы и объяснения

  • Участник Знаний
2012-04-09T11:31:32+04:00

1) 35 +24 = 59 мм/с скорость 2 муравья

2) 35 + 59 = 94 мм/сек скорость отдаления

2) 94 х 18 =1692 мм =169 см 2 мм растояние между муравьями через 18 секунд.

Лучший Ответ!
2012-04-09T11:34:06+04:00

35+24=59мм/с-швидкість другої мурашки

35х18=630мм-проповзе перша мурашка

59х18=1062мм-проповзе друга мурашка

630+1062=1692мм буде відстань через 18 с