як интернет впливае на життя людини ?
чи може людина бути успишною без интернету?

2

Ответы и объяснения

2014-03-02T13:01:48+00:00

Так бо инернет впливае на психіку людини
Комментарий удален
мне лень в интернете есть полно информацыи
Лучший Ответ!
2014-03-02T13:03:40+00:00
Це складне питання. Бо на це питання можна подивитися з 2 сторін. Якщо ти сидиш в вк та граєш в ігри, то розумніше від інтернету не станеш, а якщо читаєш статьї на наукові теми, та читаєш книжки онлайн, то...
успішною без інтернету стати можливо завдяки книжкам