Пожалуйста перевидите
Школа будущего будет построена в форме треугольника.
На крыше школы будут установленны солнечные батереи для экономии энергии. Все двери в школе будут открываться автоматически. Сама школа будет выкрашена в яркие цвета.
В школьной столовой будет большой выбор еды

2
На какой язык перевести
на казахский
Келешектің мектебі ара пішін треугольника салып бер- болады.
Мектептің шатырында установленны батереи жайма-шуақ қайраттың үнемі үшін болады. Барлық есіктер мектепте автоматша ашылу болады. Өзінің мектебі ашық түсті түстерге деген выкрашена болады.
Мектептің асханасында астың үлкен талғамы болады

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2014-03-02T12:00:39+00:00
Келешектің мектебі ара пішін треугольника салып бер-болады.
Мектептің шатырында установленны батереи жайма-шуақ қайраттың үнемі үшін боладыБарлық есіктермектепте автоматша ашылу боладыӨзінің мектебі ашықтүсті түстерге деген выкрашена болады.
Мектептің асханасында астың үлкен талғамы болады
2014-03-02T12:00:45+00:00
На английский
School of the future will be built in the shape of a triangle. On the roof of the school will be installed solar CORRECT BATTERY for energy savings. All doors to the school will be opened automatically. The school itself will be painted in bright colors. In the school cafeteria will be a great selection of food