З однойдилянкы зибралы 42 мишка цыбули,а з другой-29 мишкив цыбули.з другой зибралы на 715 кг цыбули менше,ниж з першой.Скилькы килограм цыбули зибралы з кожной дилянкы

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • Участник Знаний
2012-04-08T21:43:00+04:00

1) 42 - 29 =13  мешков разница в кличестве

2) 715 : 13 =55 кг в 1 мешке

3) 42 х 55 = 2310 кг с 1 участка

4) 29 х 55 = 1595 кг  со 2 участка

2012-04-08T21:48:35+04:00



1)42-29=13(м)-різниця в мішках

2)715:13= 55(кг)-маса одного мішка.

3)55*42= 2310(кг)-зібрали з першої ділянки.

4)29*55= 1595(кг)-зібрали з другої.