У магазині за два дні продали 24 кг цукерок "Ромашка". Першого дня продали 5 коробок, а другого - 3 коробки. Скільки кілограмів цукерок "Ромашка"продали окремо кожного дня?

2

Ответы и объяснения

  • Участник Знаний
2012-04-08T19:28:34+04:00

1) 5+3 = 8 коробок продали за два дня

2) 24 : 8 = 3 кг в 1 коробке

3) 5 х 3 = 15 кг продали в 1 день

4) 3 х 3 = 9 кг продали во 1 2 день

Лучший Ответ!
2012-04-08T19:30:22+04:00

1)5+3=8(к)-всього продали

2)24:8=3(кг)-в одній коробці

3)5*3=15(кг)-першого дня

4)3*3=9(кг)-другого дня

Відповідь:першого дня продали 15 кг, а другого -9 кг