Розв'яжи і порівняй задачі . 1) 4 кг смородини розклали порівну в 2 кошики . Скільки кілограмів смородини в одному кошику? 2 ) Зібрали 2 кошики смородини, по 4 кг в кожний. Скільки всього кілограмів смородини зібрали?

2

Ответы и объяснения

2012-04-08T13:53:48+00:00



1)4:2= 2кг смородины в одной корзине.

2)2*4=8кг смородины-собрали всего.

Лучший Ответ!
2012-04-08T14:14:28+00:00



1)4:2=2(кг)-у одному кошику.

2)4*2=8(кг)-всього смородини.

 

ВСЕ ПРАВИЛЬНО СПИСУЙ!!!