Помогите пожалуйста казахский ! дам 50 баллов помогите ответить на впоросы и из слов составить предложения!
1)Сен сағат нешеде тұрасың?
2)Беті-қолыңды немен жуасың?
3)Тісіңді немен тазартасың ?
4)Сен таңертең қайда барасың?

Бара-бара, айта-айта, киім-кешек, таза, ғана, тек, екеуден, денсаулықты сақтауға!

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2014-03-01T20:43:43+04:00
1)Мен сағат сегізде тұрамын.
2)Беті-қолымды салқын сумен жуамын.
3)Тісімді жеке тіс щеткммен тазартамын.
4)Мен таңертең сабаққа барамын.

2014-03-01T22:11:55+04:00
1 Мен сағат 7:00-де тұрып,беті-қолымды сабындап жуамын да тісімді анам алып берген тіс пастасымен жуамын.Кейін таңғы асымды ішіп мектепке барамын