сначала скажи в каком ты классе
в четвертом
ви мені допоможете?
допомогла уже

Ответы и объяснения

2014-03-01T22:02:19+04:00
Я прочитала кинжку під назвою "Пригоди Тома Сойєра " . У другій частині йшлося про те як Том Сойєр білив паркан . Білив паркан він не довго тому що потім прийшли до нього хлопці які теж хотіли його побілити . А Том казав що за те що хлопці білитимуть паркан вони повинні платити .

Лучший Ответ!
2014-03-01T22:05:03+04:00
Нещодавно я прочитала нову книгу "Пірати котячого моря ". Вона дуже цікава. Головною героїнею була кішечка Джен . В цій книзі розповідається про те як кішечка Дженіфір  хотіла стати піратом І знайти свого батька . В неї були фантастичні пригоди , вона навіть знайшла друга який став її найкращим другом . В цій книзі є дуже гарні картинки . Ця книга  мені дуже сподобалася !                                                                                                         !!!!!!!!!!!Удачі !!!!!!!!!!!!!!!