У печерi розбiйникiв Алi-Баба знайшов 480 кг золота i срiбла . Золото становило 45 % скарбу . Скiльки кiлограмiв срiбла знайшов Алi-Баба ?

2

Ответы и объяснения

  • Участник Знаний
2012-04-08T12:28:04+00:00



1) 480 х 45 : 100 = 216 кг золота

2) 480 - 216 = 264 кг серебра.

Лучший Ответ!
2012-04-08T12:29:54+00:00



 45%=0,45

1)480*0,45=216(кг)-знайшли золота.

2)480-216= 264(кг)-срiбла знайшов Алi-Баба.