Бригада з 4 шевців за 28 днів пошила 560 комплектів білизни. За скільки днів пишиє 300 комплектів білизни бригада з 6 шевців, якщо працюватиме з такою самою продуктивністю?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • Участник Знаний
2012-04-08T12:06:37+00:00

1) 560 : 28 = 20 комплектов за 1день 4 швеи

2) 20 : 4 = 5 комплектов 1 день сошьёт 1 швея

3) 6 х 5 = 30 комплектов за 1 день сошьют 6 швей

4) 300 : 30 = за 10 дней сошьют 300 комплектов 6 швей.

2012-04-08T12:07:24+00:00

4 чел в день шьют 20 комплектов.

1 чел в день шьет 5 комплектов.

6 чел в день шьют 30 комплектов.

300/30=10 дней.