Пожалуйста помогите составить предложения 6 штук с правилом зат есым, сын есым. Всмысле чтобы там были и зат есым и сын есым. каждого по 3 предложения! Пожааааалуйста

2

Ответы и объяснения

2014-02-28T20:50:54+04:00
Привет афина можете мне помочь

вот справа
сверху
новое по казахскому
самое первое
ага
Лучший Ответ!
2014-02-28T20:51:31+04:00
Зат есым:Көктем келіп, қар еріді.Оқушылар қыркүйекте мектепке барады.Мен 8 Наурызда аяулы анам үшін сыйлық жасаймын. Сын есым:Серега жаңа киім сатып алды.Адиль әр түрлі журналдар қарады.Мия қызыл көйлек сатып алды