Ответы и объяснения

2014-02-28T14:58:17+04:00
1)жок, акылды адам коп сойлемейди
2)ия, акымак адам сойлебереди
3)ия, тилден

Лучший Ответ!
2014-02-28T16:13:52+04:00
1) Көп сөйлеу ақылды адамның ісі емес
2)Ақымақ адамдар өте көп сөйлейді
3)Иә,адамның ең көп қатесі тілінен келеді
4)Атасы баласына "көп сөйлеме",-деп айтады
а перевод этих предложний можно?
алоо
смысл в общем того,что человек не должен много разговаривать. И взрослые люди говорят своим детям много не разговаривать. много разговаривают лишь неразумные люди. в общем как-то так:)