Закончите пословицы:1)Адам баласы табиғатты ...2) Біз бұлақтардың көзін ...3) Су мол болса, астық та ...4)Көк шөпті таптауға ...5)Ата балбаларымыз табиғатқа жанашырлықпен ...Керекті сөздер: қараған ,болмайды, мол болады, аштық, қорғауы тиіс.Можете просто цифрами написать что и куда вставлять (например 1-4 и т.д.)Зарание большое спасибо!

2

Ответы и объяснения

2014-02-28T10:41:26+04:00
1. Коргауы тиис. 2. Аштык. 3.мол болады. 4. Болмайды. 5. Караган
Лучший Ответ!
2014-02-28T13:03:11+04:00