У двох корзинах було порівноу яблук.Після того як із першої корзини взяли 50 яблук , а з другої - 90 , у першій корзині ябллук сталовтричі більше ніж у другій. Скільки яблук було в кожній корзині спочатку?

Тільки рівнянням!

P.S. Можна і на російські мові!

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-04-07T19:29:54+04:00



Нехай в корзинах було по х яблук.

Коли з першої корзини взяли 50 яблук, в ній залишилось (х-50) яблук,

а коли з другої взяли 90, в ній стало (х-90). Якщо в першій корзині стало втричі більше, ніж в другій, то складемо рівняння.

 \frac{x-50}{x-90}=3\\ x-50 = 3(x -90)\\ x-50 = 3x - 270\\ 2x = 220\\ x = 110

Отже, в корзинах було по 110 яблук.

2012-04-08T00:46:55+04:00



3*(х-90)=х-50

3х-270=х-50

3х-х=270-50

2х=220

х=220:2

х=110яблок-было сначала в каждой корзине.