1Як називають групу островів розташованих поблизу один від одного

2 В якому морі солоність води найбільша: а) Чорне б) Червоне в)Балтійське

3 Дано географічні поняття-океан ставок річка Виберіть для кожного з них ознаки які характерезують це поняття: береги, русло, акули, вода, замкнутість, солона вода, гирло, величезні розміри, риба, рукотрворний, повінь.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-04-07T12:00:13+00:00



1Як називають групу островів розташованих поблизу один від одного.

Архіпелаг- група сусідніх островів, близько один біля одного звичайно однакового походження (материкові, вулканічні, коралові).

 2 В якому морі солоність води найбільша: а) Чорне б) Червоне в)Балтійське.

В Чорному морі - 17‰ - грамм соли в литре воды. 

В Червоном морі- саме солоне море Світового океану:В 1 літрі води тут міститься 41 г солей.

В Балтійському-  всього 5 грам солей на літр води.

Відповідь Б.

 океан-акули, солона вода,величезні розміри, риба,береги.

 ставок-вода,замкнутість,рукотворний,риба

 річка-береги, русло,вода,гирло,риба,повінь.

2012-04-07T18:13:48+00:00

1. архіпелаг

2. червоне

3. океан: береги, акули, вода, солона вода, величезні розміри, риба.

річка: береги, русло, вода, гирло, риба, повінь.

ставок: береги, вода, замкнутість, риба, рукотворний.