Помогите пожалуйста очень надо!
Ответьте на вопросы:
1.Сызгыш не ушiн керек?
2.Уштагыштын кызметi кандай?
3.Ошiргiш н ушiн керек?
4.Желiм не ушiн керек?
5.Даптер мен кiтаптарды калай устау керек?
6.Кунделiгiндi уакытында толтырасын ба?
Заранее спасибо!

2

Ответы и объяснения

2014-02-27T20:01:49+04:00
Сызғыш-түзу сызу үшін,өлшеу үшін.
Ұштағыш-қарындаштың ұшын шығару үшін.
Өшіргіш-қатені өшіру үшін.
Желім-жабыстыру үшін.
Даптер мен кітапты күтіп,таза ұстау керек.
Өз басым күнделікті 3-4 апта бұрын тиолтырып қоямын.
Лучший Ответ!
2014-02-27T20:02:10+04:00
1)сызгыш сызу ушин керек.
2)уштагыш карындашты уштайды.
3)оширгиш оширу ушин керек.
4)желим желу ушин керек.
5)даптер мен китапты байкап устау керек.
6)Иа,мен кунделигимди уакытында толтырамын.