Ответы и объяснения

2014-02-26T23:25:28+04:00
Зимний лес                                               зимовий ліс 
Мир красок и чудес                                   Світ фарб і чудес 
Зимний лес                                                зимовий ліс 
Как сказочный навес                                  Як казковий навіс
Лучший Ответ!
2014-02-26T23:31:06+04:00
Наша соловїна мова
Милозвучніша усіх                                                                                                   Не з одного вона слова                                                                                             А з мільйонів гарних слів