Ответы и объяснения

2012-04-06T16:37:45+04:00

Підсніжник

 У лісі ще лежить сніг, а підсніжник вже цвіте. Молоді листочки підсніжника згорнені в трубочку. На верхівці вони утворюють вістря, що пробиває ґрунт, торішнє листя, сніг. Над  двома зеленими листочками на тонкому стебельці піднімається ніжна чудова квітка. Квіти підсніжника схожі на дзвоники. Вони білосніжні, наче виточені з найтоншої порцеляни. 

Лучший Ответ!
2012-04-06T16:46:23+04:00

ще не встиг повністю зійти сніг,а пролісок вже цвіте.його ніжні квіточки схожі на зірочки.його листя ніби оберігає.Але цю рослину не можна багато збирати.Адже вона занесена до Червоної книги України