У пекарні було 90 кг борошна. Кілька днів його витрачали по 20 кг за день. Залишилось 10 кг. Скільки днів витрачали по 20 кг борошна?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-04-05T17:51:28+00:00



1)скільки борошна витратили?

90-10=80 кг

2)скільки днів витрачали по 20 кг?

80:20=4 дні

2012-04-05T17:54:05+00:00

1.90-10=80(кг)-витратили борошна

2.80:20=4(днів)

Відповідь: 4 дні витрачали по 20 кг борошна