периметр трикутника 186мм. Довжина 1-єї сторони 42мм,2-га сторона у два рази більша від неї.Чому дорівнює третя сторона трикутника????****Допоможіть будь-ласка !!! Тому що маю в гості на день народження іти!***)(

2

Ответы и объяснения

2012-04-05T17:09:51+04:00



друга сторона у нас буде 42*2=84

отже,третя сторона х

х+42+84=186

х=186-42-84

х=186-126

х=60)

Лучший Ответ!
2012-04-05T17:24:01+04:00



1)довжина другої сторони

42*2= 84 мм

2)довжина першої і другої сторони разом

42+84= 126 мм

3)довжина третьої сторони

186-126= 60 мм