Ответы и объяснения

2014-02-25T17:53:07+00:00
Холодно, жарко , прохолодно, парить , дощить , сонячно , хмарно .
Погода:спекотна,хмарна,морозна,прохолодна,Туманна,Дощова,сонячна.
Це прикметники , а не прислівники
Упс
в неті найди там таких багато єє!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Лучший Ответ!
2014-02-25T18:03:31+00:00
Якщо навесні, вперше почувши зозулю, матимеш гроші
при собі — з грошима будеш цілий рік. Притихаючі кімнатні птахи - на мороз . Перемітаюча Напівзимниця дорогу - коріГуси сидять, поховавши голови під крило,  - буде похолодання.Горобці сидять настовбурчившись -незабаром збереться дощ.Граки групами, покрикуючи, метушаться над гніздами - то сядуть, то знову злетять - погода зміниться.Якщо кіт згорнувся в клубочок і лапками приховав писок - похолодає, а коли вмивається, довго полизуючи лапку, -на суху погоду.