Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2014-02-25T16:58:57+00:00
Сонце засяяло яскравіше. Верховіттям дерев пробіг легенький вітрець. Листя заграло веселіше. На душі хлопчика стало легше. Проси якнайбільше, а бери що дають. 
2014-02-25T17:01:40+00:00
Чесне слово дорожче за золотою. Своє гніздо найтепліше. Розум цінуєтьс дорожче за гроші . У рідному гнізді почуваєшся найтепліше . Під великим деревом і грибу простіше.Свій хліб годує найпевніше