Помогите, пояснить, що озночають подані вислови. Опинитися просто неба, намокнути до останньої нитки, кинутися з усіх ніг, не мати кінця-краю, йти як не своїми ногами, спати без задніх ніг, жити на широку ногу.

2

Ответы и объяснения

2012-04-04T19:48:42+04:00

настя ти в каком класе я в 4 а  я миша половинкатвой однокласник

 

Лучший Ответ!
2012-04-04T20:20:24+04:00

не мати кінця-краю - не знати меж

йти як не своїми ногами- неправдоподібно йти

спати без задніх ніг-спати і нічого не відчувати,дуже сильно заснути