Як скласти квадратне рiвняння за його коренями:

х1=3-√2

х2=3+√2

Допоможiть будь ласка

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2014-02-25T00:28:04+04:00
2014-02-25T00:28:20+04:00


Обернена теорема Вієта
якщо виконується x_1x_2=q;x_1+x_2=-p
то вони э коренями рівняння x^2+px+q=0

p=-(x_1+x_2)=-(3-\sqrt{2}+3+\sqrt{2})=-6
q=x_1x_2=(3-\sqrt{2})(3+\sqrt{2})=3^2-(\sqrt{2})^2=9-2=7
x^2-6x+7=0 - шукане рівняння (з точністю до відношення множників)
так з цими коренями будуть також квадратні рівняння
2x^2-12x+14
\sqrt{3}-6\sqrt{3}x+7\sqrt{3}=0
взагалі будь-яке рівнняння де a\ neq 0
а - числовий множник
ax^2-6ax+7a=0