Дідусь матвій вийшов з пасіки і пішов до липового гаю зі швидкістю 64 м/хв .У той самий час вийшов з липового гаю і попрямував до дідуся на пасіку Тимко. Відстань від липового гаю до пасіки 918 м.З якою швидкістю йшов Тимко , якщо він зустрівся з дідусем через 9 хв?

2

Ответы и объяснения

2014-02-24T22:59:24+04:00
1)сколько метров проходили за 1 минуту?918:9=102                                                                                                           2)скорость Тимки102-64=38м/мин
1) 64х9=576(м)- швидкість дідуся
1) 64х9=576(м)- відстань дідуся
2) 918-576=342(м)- відстань руху Тимка
3) 342:9=38(м/хв)- швидкість Тимка
Відповідь: 38м/хв швидкість Тимка
это второй.более запутанный способ..........
Лучший Ответ!
2014-02-24T23:17:59+04:00
1) 64х9=576(м)- відстань дідуся
2) 918-576=342(м)- відстань руху Тимка
3) 342:9=38(м/хв)- швидкість Тимка
Відповідь: 38м/хв швидкість Тимка