Ответы и объяснения

2014-02-24T22:01:10+04:00
Тому що  головному герою було 15 років.

Лучший Ответ!
2014-02-24T22:13:24+04:00
В романі Жуль Верн описує події які змінили жіття малого матроса.І не дарма автор назвав своє творіння саме так адже головному героєві ледь виповнилося пятнадцять років.І хоч хлопець мав невеликий досвідв мореплавстві але свідомо був не готовий очолити судно.Та після смерті капітана Дік Сенд не злякавшись взяв на себе обовязок командувати кораблем.Завдяки відважності та сміливості Дік незволікаючи стає капітаном.Ось чому цей твір так названий