Як ты загартовуеш свое здоровья? напышы про це текст-розповидь(5-7речень)

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-04-04T13:24:05+00:00

  Якось на  уроці у нас  запитали :" Як , кожен  з нас  загартовує  своє здоров `я ? "

Я навіть не  з-нала  , що відповісти , бо  я у дитинстві та й  зараз  часто  хворію . Чула , що  загартовуються обливаннями  крижаною  водою та  їдять  цибулю або  часник . Мені  це не  дуже  сподобалося .Але  ситуацію змінив  один  випадок .

  Наше  домашнє  завдання до наступного уроку ОБЖ  було  " Правила  загартовування " . Я  , як завжди знайшла  всі  відповіді в одній   із соціальних  мереж . І  зрозуміло  , що  загартовування це не  випробування  крижаною  водою  і  цибулею . А це дуже  важлива річ  у  житті  кожної людини.

  Я  почала  загартовуватися і тепер зовсім не  хворію !

2012-04-04T15:30:46+00:00

 Як я загартовуюсь

  Загартовуватися потрібно за допомогою повітря, води і сонця. Щодня я приймаю повітряні ванни. У теплу погоду кватирка в моїй кімнаті постійно відчинена. Я лягаю спати лише в добре провітреній кімнаті. Щодня я обливаюся прохолодною водою. Улітку багато купаюся в річці. Також я постійно приймаю сонячні ванни. Не менше двадцяти хвилин щоденно я перебуваю на сонці й на свіжому повітрі. Це зміцнює організм. А влітку я ще й постійно засмагаю.