Ответы и объяснения

2014-02-24T20:49:57+04:00
Він не хотів війни,бо був проти них и намагався вирішити все словами а не бійкою
Комментарий удален
Комментарий удален
Комментарий удален
Лучший Ответ!
  • Участник Знаний
2014-02-24T21:28:42+04:00
Ярослав мудрий дійсно був дуже мудрим.він дуже любив свою державу і боявся її  загубити.він вважав,що коли держави товваришують між собою,то вони можуть обмінюватися знаннями,розповсюджувати торгівлю,і не здійснювати війни.
під час його правління він більше займався внутрішньою політикою,а не зовнішньою.він будував церкви,займався наукою,створив величезну бібліотеку,дозволив будь-кому навчатися у церквах і обєднував народ.на мою думку,київська русь існувала б і надлі,якби правитилі робили так само ,як ЯРОСЛАВ МУДРИЙ
Комментарий удален
вони його поважали за те,що він ніколи не мав поганих стосунків з іншими державами князівствами
киянам були дуже потрібні гарні стосунки з іншими народами,бо вони не хотіли війни
Комментарий удален
:))))))))))))))))))))))))