Помогите перевести с русского на казахский язык - Весна-моё любимое время года! Весной прилетают птицы с тёплых стран.Снег становится липким можно поиграть в снежки или полепить снеговика. Когда снег начинает таять можно побегать по лужам. Весной начинают распускаться первые листочки. Солнышко начинает припекать. На улице становится теплее. Из промерзшей земли начинают веднеться первые травинки. Весна-самое красивое время года!

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2014-02-24T19:26:26+04:00
Коктем-менин ен суйикти жыл мезгилим.коктемде кустар жылы жактан ушып келеди.Кар жабыскак болады,онымен аккала жасап,ойнауга болады.Кар еригенде судын устинде жугируге де болады.коктемде агаштар буршик жарады.Кун жылыта бастайды.кун жилыды.Кардын астынан биринши шоптер корину бастайды. коктем-ен кушти жыл мезгили!
2014-02-24T19:49:45+04:00
Коктем-мен сүйікті мезгіл! Жазғытұры құстар жылы елдерден прилетают.Қар жабысқақ кесе қарларға деген поиграть болады немесе полепить аққаланың болады. Қашан қар ша шалшықтарға побегать болады жібу бастайды. Жазғытұры бірінші парақшалар ыдырау бастайды. Күншуақ припекать бастайды. Көшеде жылы -коктем әдемі мезгіл!
болады. Промерзшей жерден веднеться бірінші қылтанақтарды бастайды.