Два поїзди вийшли одночасно назустріч один одному.Перший поїзд рухався зі швидкістю 72 км/год,а другий 68км/год.Другий поїзд до зустрічі пройшов 408 км.Яку відстань до зустрічі пройшов перший поїзд?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-04-04T10:10:33+04:00



408:68=6 годин------ їхав другий поїзд

6*72=432 км-------пройшов перший поїзд.

або

72*(408:68)=72*6=432 км--------пройшов перший поїзд.

2012-04-04T12:22:50+04:00



1) 408:68=6(год) пройшов другий поїзд до зустрічі. Якщо ми знаємо час скільки вони були в дорозі до зустрічі, то можемо дізнатися відстань першого

 

2) 72х6=432 (км) пройшов перший поїзд до зустрічі

 

 

:) Удачи