Сочинеие на тему чому требо дорожити дружбою только не в стихах

2

Ответы и объяснения

2014-02-23T20:04:49+00:00
Я кщо поруч будут друзі,вони тебе підтримають!Допоможуть у скрутну хвилину!А теперь лайкни мой ответ и отметь лучшим :)
Лучший Ответ!
2014-02-23T20:13:26+00:00
Дружба повина бути справжньою ,сильною,надійною.Вона тобі дає уроки, життя,на скільки можеш довіритись та йти пліч о пліч з людиною,чи допоможе тобі в скрутну хвилину.Дружба там де з тобою в горі та щасти,поруч постійні люди.справжньою дружбою потрібно дорожити,не підводити друзів та й себе самого,Краще один надійний,вірний друг,ніж 100 недругів