Фірма "Горлиця" за рік пошила 42 000 жіночих костюмів. Костюми із шерстяної тканини становили чверть від усіх.Костюмів із напівшерсті пошито на 2 800 більше , ніж із шерсті. Решту костюмів було пошито з лляної тканини. Яку кількість лляних костюмів пошила фірма "Горлиця"?

2

Ответы и объяснения

2014-02-23T22:43:44+04:00


1)42000:4=10500шт-из шерстяной ткани.
2)10500+2800=13300шт-из полушерстяной ткани.
3)42000-(10500+13300)=18200шт-из льняной ткани.
Лучший Ответ!
2014-02-23T22:57:42+04:00


Всього костюмів - 42000
Тому:42000/4 = 10 500 - шерстяних костюмів
10 500 + 2 800 = 13 300 - напівшерстяних костюмів 
42000 - (10 500+ 13 300) = - 18 200 лляних костюмів