Як ти ставишься до своєї вчительки ?

плиз помогите прошуууу!

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-04-03T15:05:49+00:00

Мою першу вчительку звати Тетяна Миколаївна.Вона чудова і гарна жінка.Прекрасний педагог,розумна,добра.Вона навчила нас читати, писати,любити природу .Вчила нас доброті,гарним вчинкам,буди людиною з великої літери.Вона завжди залишиться для мене самою дорогою людиною з мого шкільного життя.Низький Вам уклін,Тетяно Миколаївно!!!!!

2012-04-03T15:08:07+00:00

Коли я пришла до школи в 1 клас то спочатку побачила мою нову вчительку зараз я в 4 класі. За 4роки яких вчителька мене навчала вона стала мені як рідна мати.Татьяна Анатолівна хоч й буває сердита но вона справедлива.Вона інколи може пожартувати на уроці ,а потім нас не заспокоїти до перерви.Я гадаю що вона гарна й добра жінка.Мій педагог розумний тому що,він працюе дуже довго в школі.Вона  нас може зрозуміти не тыльки як розумна людина а ще як мати.Тому що татьяна Анатолівна матуся двох дітей.З усіх вчителів найбільше мені подобаеться Татьяна Анатолівна.