На малюнку порося 16 кг, гуска 4 кг, качка 2кг,вівця 48 кг , кроль 1 кг,півень 3кг.

1) Яка маса 5 таких гусок?

2) яка маса 3 таких півнів, одніеї качки і кроля?

На скільки кілограмів маса вівці більша від маси двох таких поросят?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-04-03T16:48:48+04:00



1)4*5=20кг-масса пяти гусей.

2)3*3+2+1=12кг-масса трёх петухов,одной утки и кролика.

3)48-16*2=на 16кг-масса овцы больше массы двух поросят.

2012-04-03T16:48:56+04:00



1)4*5=20(кг)- маса 5 гусок.

2)3*3+2+1=9+3=12(кг)- маса 3  півнів, одніеї качки і кроля.

3)2*16=32(кг)- маси двох  поросят

4)48-32=16(кг)-маса  вівці більша від маси двох таких поросят.