з одного мурашника одночасно упротележнихнапрямках вирушили двi мурашкi одна мурашка повзла зi швидкiстю 35мм/с а друга зi швидкiстю на 24мм/с бiльшою яка видстань буде мiж мурашками через 18с

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-04-02T21:32:43+04:00



1)35 + 24 = 59 мм.с  -- второй

2)35 + 59 = 94 мм.с  -- вместе

3)94 * 18 =1692 мм

Ответ: 1692 мм буде між мурашками через 18 с .

2012-04-02T21:36:04+04:00



1) 35мм/с*18с=630(мм)-відстань, яку пройшла перша мураха за 18 секунд.

2) 35мм/с+24мм/с=59(мм/с)- швидкість другої мурахи.

3) 59мм/с*18с=1062(мм)- відстань, яку пройшла друга мураха за 18 секунд.

4) 630мм+1062мм=1692(мм) - відстань, яка буде мiж мурашками через 18 секунд.