За період свого росту одна рослина кукурудзи випаровує 200 літрів води. Скільки відер води випаровують 5 таких рослин? (Якщо відро вміщує 10 літрів води).

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-04-02T16:42:49+00:00



1) 200:10=20 (відер) випаровує одна рослина кукурудзи

 

2) 20*5=100 (відер) випаровує пять таких рослин

 

 

Надеюсь помогла :) Удачи!

2012-04-02T16:44:57+00:00



1) 200 * 5 = 1000 л 

2) 1000 / 10 = 100 відро

Ответ: 100 відер вода випровують 5 таких рослин.