Першого дня автобусом було завезено у книгарню 627 пачок з книгами, а другого - 285 пачок. Першого дня було зроблено на 6 рейсів більше, ніж другого. Скільки рейсів було зроблено першого дня і скільки - другого?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • Участник Знаний
2012-04-02T19:58:44+04:00

1) 627-285 = 342 пачкм разница

2) 342 : 6 =57 пачек за 1 рейс

3) 627 : 57 =11 рейсов  в 1 день

40 285 : 67 = 5 рейсов во 2 день

  • Участник Знаний
2012-04-02T22:24:00+04:00

1) 627-285 = 342 пачкм разница

2) 342 : 6 =57 пачек за 1 рейс

3) 627 : 57 =11 рейсов  в 1 день

40 285 : 67 = 5 рейсов во 2 день