у двох однакових мішках зерна на 4ц 20кг менше ніж у семи таких самих мішках . Скільки всього зерна у цих мішках

2

Ответы и объяснения

2012-04-02T19:27:15+04:00



4ц 20кг=420кг.

1)7-2=5мешков-разница.

2)420:5=84кг-в одном мешке.

3)2*84=168кг-в двух мешках.

4)7*84=588кг-в семи мешках.

5)168+588=756кг-в девяти мешках вместе.

Лучший Ответ!
2012-04-02T19:33:45+04:00



 4ц20кг=4*100+20=420кг

1)7-2=5(мешков)-разница в количестве мешков.

2) 420:5=84(кг)- масса одного мешка.

3)9*84= 756(кг)- всього зерна у цих мішках.

Ответ: 756кг   всього зерна у цих мішках.