З двох пунктів, відстань між якими дорівнює 260км, одночастно назустріч один одному вирушили два автомобілі.Швидкість одного автомобіля дорівнює 70 км\год, а швидкість другого-60 км\год.Яка відстань буде між автомобілями через 2,5 год після початку руху?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-04-02T18:34:59+04:00



1) 60+70=130 (км/год) шв. обох автомоб.

2) 130 *2,5=325 (км) проїдуть за 2,5 год.

3)325-260=65 (км) відстань між авто. Але вони будуть вже не назустріч, а в протилежному напрямку.

2012-04-02T18:37:33+04:00



1)70+60=130км/ч-скорость сближения.

2)130*2.5=325км-проедут вместе за 2.5 часа.

3)325-260=65км-будет между ними через 2.5часа.