Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-04-02T17:06:22+04:00

Троянда це пахуча ,красива квітка.В давнину її називали "Райською квіткою". Вона є символом  милосердя ,прощення,божественої любові.Троянда -рослина з різноманітною будовою квіток,суцвіть.Квітколоже має тенденцію до розростання.Квіти циклічні,з подвійною,п’ятичленною оцвітиною,тичинок багато,розташовані по колу.

2012-04-02T17:06:40+04:00

Троянда рослина з різноманітною будовою квіток, листків. Це квітка кохання і пристрасті. Вона дуже гарна у давнину рятувала від смертельних хворіб, її оспівували в піснях. Також її використовують у аромотерапії, де вона є дуже ефективна. Її аромат покращує настрій і знімає втому. Недаремно у давні часи з порошком із пелюсток троянди пришивали до одягу й носили як амулет здоров*я.