Рідна мова,частина друга ,3 клас,допоможіть вирішити вправу № 102
Рідна мова,частина друга ,3 клас,допоможіть вирішити вправу № 102
Завдання: потрібно знайти слова вжиті в переносному значенні.
Текст: Весна набирала сили.Дерева зазеленіли,хоча й не в повний лист.На верболозі тежвигулькнули ясно-зелені листочки.А сріблясті котики стали довгастими сережками,жовтими, як курчата пуховички.

2

Ответы и объяснения

2014-02-20T23:03:28+04:00
Переносне значеня-
весна набирала
дерева зеленили
листочки вигулькнули
котики стали
Лучший Ответ!
2014-02-20T23:08:33+04:00
Весна набирала сили,Срiблястi котики стали довгастими сережками,курчата пуховички,тежвигулькнули ясно-зленi.

большое спасибо.это правильный ответ.