у дитячому санаторії сонечко на полудень видали 420 персиків а в санаторії зіроччка 375. у санаторії сонечкп на 15 дітей більше ніж у зірочки. скільки дітей було у кожному санаторії, якщо всім видали персиків порівну?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-04-01T20:44:16+04:00

1) 420-375=45 (п.) - на 45 персиків видали більше у санаторії сонечко

2) 45:15=3 (п.)- по з персика видали кожній дитині.

3) 420:3=140 (д.) - у санаторії сонечко

4) 375:3=125 (д.) - у санаторії зірочка

  • Участник Знаний
2012-04-01T20:44:21+04:00

1) 420 - 375 = 45 персиков разница

2) 45 : 15 = по 3 персика каждому ребёнку

3) 420 : 3 = 140 детей в санатории солнышко

4) 375 : 3 = 125 детей в санатории зоречка