юнати повинні були посадити 120 кущів троянд.Вони посадили 40.На скільки кущів троянд більше їм залишилося посадити,ніж вони вже посадили?Задача на 2 дії

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-04-01T20:17:51+04:00



1)скільки кущів залишилось посадити

120-40= 80

2)на скільки більше залишилось посадити ніж вже посадили

80-40=40 

2012-04-01T20:18:29+04:00

1. 120-40=80(кущ) залишилося посадити

2. 80-40=40(кущ)