сума трьох чисел 860.Сума першого і другого дорівнює 560,а другого і третього -450.Знайди кожне число.Задача на 3 дії

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-04-01T20:01:29+04:00



1)третє число

860-560=300

2друге число

450-300=150

3)перше число

560-150=410

перевірка 300+150+410= 860 сума трьох чисел

  • yanalink
  • почетный грамотей
2012-04-01T20:05:18+04:00

1)860-450=410 первое число

2)560-410=150 второе число

3)450-150=300 третье число

ПРОВЕРКА

410+150+300=860